Pazar, Ocak 25, 2009

System Failure

Üstünüze afiyet benim kafa gitti. Her zaman konuşurken ya da yazarken saçmalayan biri olmuşumdur. Kelimeleri karıştırırım, harfleri karıştırırım, heceleri karıştırırım. "Evet" yerine "vete" yazarım mesela ya da "tencere kaparlanmış yuvağını bulmuş" veya "diş sıkını derim" çeşitli atasözleri ve deyimlerimiz yerine. Ya da hardalın adı gelmez aklıma mayonezin sarısı diye bi'şey çıkıverir ağzımdan. Ama bu sefer kendimi aştım.
Daha önce hesap makinesi araken "anne süpermen nerede" diye bir cümle kurmuştum ki bunun kendi içinde bir mantığı olabilir. Ben dört işlem konusunda gerizekalıyken küçücük bir aletin pek çok işlemi yapabilmesi vesilesiyle aletin süper olduğunu düşünmüş olabilirim. Bilincimin dehlizlerinden süzülen bu düşünce böyle bir cümleyle ifadesini bulmuş olabilir. Lakin; dilimin ucundaki "kağıt havluyu banyoya koymuştum" cümlesinin ağzımdan "hepsini mutfak robotuna atmıştım" olarak çıkmasına bir anlam vermekte çok zorlanıyorum.
Sistem böyle error verirken restart falan kesmez, resetlemek lazım herhalde.
Hmmm...

Hiç yorum yok: