Pazar, Ocak 25, 2009

Dönemim Geldi

Dönem dönem insanlar bi'şeyleri sorgulama dönemine girer ya... Hah işte! Ben öyle bir döneme girdim. Bi'şeyleri ayıklayıp atmaya, bazı şeyleri anlamlandırıp saklamaya çalışıyorum. Ara sıra küçük küçük temizlikler yaptığımdan genelde yorulmam böyle şeyler yaparken. Ama bu sefer büyük temizlik zamanı gelmiş çünkü ben biraz ihmal etmişim bu işi.
Bazı şeyleri görmezden gelmişim, anlasam da anlamamış gibi yapmışım, aman bir köşede dursun sonra hallederim demişim. Ama pek iyi yapmamışım. Görmek istediğim gibi görmüşüm çok şeyi, olduğu gibi değil. Anlık hasarlardan korunmak için kalıcı hasarlara kapı açmışım, haberim yokmuş. İnsan kendini niteleyen sıfatları yok sayıp kendini delirtebiliyormuş mesela. Başkalarına çeşitli payeler verirken kendimi ihmal etmişim. Maskeler takmışım yüzlerine, kendimi inandırmışım. Gerçekten özel oldukları için değil ben öyle gördüğüm içim kıymetlerini abartmışım. Sırf bu yüzden hayal kırıklığına uğramışım, maskelere kızmışım.
Şimdi de kendime yöneldi öfkem. Çünkü tüm bunları aslında ben kendime yapmışım, izin vermişim. Tembellik mi etmişim korkaklık mı onu bilemiyorum ama bütün bunar geçip öfkem yatıştığında çok güçlenecekmişim.

Hayat ne enteresan, dönemler falan...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hislerimin tercümanı oldunuz...
Yo yo hakikaten güçleniyor ama insan.

Unknown dedi ki...

May the force be with you o zaman hemşire.