Pazartesi, Aralık 22, 2008

Render Dediğin Ömrün Rendesidir

Sevgili günlük ve değerli okurlar;
Render denen bir hadise var ki ömrümüzü yiyor. Animasyondu, modellemeydi bilmem neydi işlerinde bunsuz olmuyor. İlla ki yapılacak. (Ya da alınacak. Tercihe göre...) Bu render denen nane bildiğin akli denge bozdurgacı, erke dönergeci bi'şey. Sürekli bir render bekleme halindeyiz. (Godot bile bu kadar beklenmemiştir.) Yeri geldiğinde saatlerce bekliyorsun ve bir de bakıyorsun ki alet hatalı almış bunu. (Halbuki testlerde normaldi.) Hop hadi baştan render bekle. Bi'şey nasıl bu kadar sorun çıkarabilir bilmiyorum. (Problem Child bile kimseyi böyle delirtmemiştir.) Render beklerken vakit geçsin diye internet üzerinden görüntü kalitesi düşük diziler izlemekten gözlerim kör olacak. (Ki göz dediğin nesne çok önemli benim işimde.) Ayrıca içtiğim sigaralar akciğerimi, sigara içmeyeyim diye tükettiğim abur cuburlar karaciğerimle midemi kullanılamaz hale getirecek. (Bunlar o kadar önemli değil benim işimde.)
Mani oluyor halimi takrire hicabım, sevgili günlük. Kelimeler kifayetsiz.(Ayrıca buranın internet bağlanıtısı boktan, gidip gidip geliyor. Bir de buna deli oluyorum günlük.)

Allah bana sabır versin. Dinimiz, amin.

Hiç yorum yok: