Salı, Aralık 30, 2008

Arzular bir bir hayal oldu...

Tekel bayii açmak istiyorum. Hayalim, arzum bu. Reklamdı, kampanyaydı, filmdi işleri beni hayattan bezdiriyor. Yok bütçe uygun gelmez, yok teknik sorun çıkar, yok müşteri revizyon ister. Saati yok, zaman kavramı yok, hep çok acil bütün işler. (Sanki doktoruz, hayat kurtarıyoruz. Neyse bu aciliyet...)
Ama bir tekel bayiliği öyle mi? Al sigara, ver para, bozuk yok sakız vereyim... Süper iş. Sabahlamak yok, kapris çekmek yok, onay geldi-gelmedi, revizyon istendi-istenmedi, derdi yok. Hem de para peşin kırmızı meşin durumu var. Verdiğinin parasını anında alıyorsun mis gibi.
Arkadaşlar uğrar dükkana, çaktırmadan demleniriz, güzel havalarda esnaf arkadaşlarla tavla atarız dükkanın önünde... Hayat bana güzel olur valla.
Evet ya, tekel bayii açmak istiyorum.
İstiyorum!

Hiç yorum yok: