Pazar, Mart 01, 2009

Güzel ve Dahi

Gün geçmiyor ki bir çığır açmamayım ve yazmak nelere kadirmiş şaşmayayım sayın bonibonlarım. Geçen akşam bi'şeyler yazarken yaptığım keşfe ise kendim bile inanamadım. Hem de bu kadar zamandır gözümün önündeymiş. Yuh dedim analitik zekama ve çağlayanlar gibi coşkun gri hücrelerime. Yaratıcılığıma ise bi'şey demedim sanatçı hassasiyeti vesilesiyle incinmesin diye. Arkasından konuştum.
Yüreğimi sizlere açmak, içime akıttığım his şelalelerinde sizleri de yıkamak gibi amaçlarla yazmıyorum malum. Yazmamın tek sebebi canımın sıkılmasıdır. O yüzden de kafama göre yazarım. Buraya kadar her şey normal. Lakin zaman zaman düşünerek yazmam gereken şeyler oluyor. Yine düşünerek yazmam gereken bişeylerle uğraşırken farkettim -daha doğrusu hatırladım- ki yazmak kadar insanı yoran ve karnını acıktıran bi'şey yok. Malum beyin bünyenin bütün enerjisini sömüren bir uzvumuz. Bu sebeple de ne yesek anında yakıyor.
İşte ben burada fırsatı gördüm sevgili atletiklerim, cevheri gördüm. "Aktif beyin jimnastiğiyle pasif vücut ayrobiği" adını verdiğim bu sistemle çok kısa zamanda fazla kilolarınızdan kurtulmanız mümkün. Günde sadece bi'kaç saat yazarak hep hayal ettiğiniz diri vücuda kavuşabilir aynı zamanda inanılmaz bir nöron ağı kurabilirsiniz. Hem güzel hem dahi olmak artık çok kolay. Kim bilir belki de beyin gücünüzü % 100 kullanmaya başlayabilir, sağlam kafa sağlam vücutta bulunur abidesi olabilirsiniz heykel gibi vücudunuz ve inanılmaz beyninizle.
Bu inanılmaz egzersiz programı çok kısa süre için inanılmaz fiyatlarla bir telefon kadar yakın atletiko madridlerim. Fırsattan yararlanmak için hemen arayın.
Unutmayın limit sizseniz limitsizsiniz! (Şimdi buldum bu sloganı. Bence çok özgün ve zekice. Hep kendi icadım olan egzersiz programım sayesinde.) (Hemen arayın!)

8 yorum:

Unknown dedi ki...

:))

sensin bonibon.

ve şu beynini çalıştırarak zayıflama yöntemi tarafımdan tescillenip onaylandığında henüz onyedi yaşındaydım. Epeydir biliyoruz yani bu yöntemi. dişiler zaten her bi şeyleri bilir.


slogan süper, yazılar eğlenceli, blog yerleşik. sevdim.

Unknown dedi ki...

Sadece beyin çalıştırma değil şekerim alternatif bir beslenme yöntemi de var. Her şeyi de buraya yazacak değilim ya ayol? Ticari sırlar bunlar.

O senin süperliğin, kendi eğlenceliliğin, şahsi yerleşikliğin.

esismen dedi ki...

bunu daha önce de yazmadın mı sen?

Unknown dedi ki...

Sözlükte detaysızını yazdım. Çok yönlü bir sanatçıyım bebeyim.

esismen dedi ki...

kendini tekrarlamaya başlamandan endişeliyim.

Unknown dedi ki...

O eskiden ve başka şeyler için geçerliydi. Endişelenme, her gün baştan aşağı yenileniyorum.

esismen dedi ki...

ahahah tamam canım.

Unknown dedi ki...

Oldu cicim. ahhahhaha