Salı, Şubat 24, 2009

Piyasadaki En Eski Sarışın Benim!

O ne demek lan? dediğinizi duyar gibiyim sevgili o piti pitiler, çünkü ben de öyle dedim. Bu lafı eden kızımız bir zamanlar "show girl" tabir edilen mesleği icra eden, sonradan albüm falan çıkarmış, aslen konservatuar mezunu, keman çalan, bet sesli bir kızımız. Ama eğitimli bir enstrümanist olması falan değil kendiyle ilgili vurguladığı, sarışınlığı. (Üstelik doğuştan sarışın da değil.) Kendisinden önce yüzlerce sarışının geçtiği ve kendisinden sonra daha nicelerinin gireceği bir sektörde böyle bir laf...

Ne acayip insanlar var ya... Bu kafada birinin iş görüşmesine falan gittiğini düşün bi... (Kafalar bi milyon!)

-Neden bu işe uygun olduğunuzu düşünüyorsunuz?
-Çünkü "piyasadaki en eski sarışın benim."

Bunun dilimize çevrilmiş hali şudur;

-Neden bu işe uygun olduğunuzu düşünyorsunuz?
-Anacım saçımı açtıra açtıra peridrolden, oryelden beynim yandı. O yüzden konservetuğardaki eyitimimmiş şeymiş hiç şeyapmıyorum. Piyasadaki en eski sarışın benim. Kendimle ilgili vurgulayabileceğim en önemli şey bu şu an. O yüzden bu işe uygun olduğumu düşünüyorum. Yani aslında genel olarak düşünemiyorum. Zaten o yüzden buraya geldim. Bilişim şirketi di mi burası? Hiç anlamam ben. Düşünebilsem gelmezdim. Aldınız mı beni işe?

Bak işte, yanmış ya kafa... Ne yaptığını bilmiyor.
Te Allaam ya!

Not: Ben de kumralım. (Hem de doğuştan.) Ama hiç lafını etmedim bu zamana kadar. Sadece sanatımlan anılmak istiyorum.

Balyajlı günler dilerim.

2 yorum:

Sinem dedi ki...

:)))))
çok özlüyorum yazmayınca...
Neyim ben sıkı bi takipçi mi?

Reaktif Kirpi dedi ki...

Ben de seni özlüyorum :(
Muhtemelen tek takipçisin :)

Biricik kankam Çelik'le sana şarkı yazdık. Kenan mıydı yoksa? Neyse sanat sanat içindir.

Tek kürekçim sensin benim,
Sen çekmezsen yürümez gemim.
Yüz dertteyim, bin dertteyim,
Tek çaremsin sen.