Pazartesi, Eylül 04, 2006

Açılış ve Heyecan Kasırgası

Hayatını her şey hakkında vıdı vıdı yapıp sürekli bi'şeylerden şikayet etmeye adamış takıntılı bir insan olarak bu blog hadisesi en çok bana yaradı. Zaten boş konuşmaya bayılırım, şimdi bir de kendi alanım oldu ya tut beni tutabilirsen.
Evet arkadaşım, olayım budur. Sadece vır vır yapmak için var bu blog. Baktım eşim, dostum, akrabam kesmiyor cümle aleme yayın yapayım belki rahatlarım dedim. Artık vapurda gördüğüm kızı mı çekiştiririm, taksici yüzünden dellenip küfürler mi savururum bilinmez. Belki şahane gözlemlerim üzerinden mühim tespitler yapar, değerli fikirlerimi de paylaşırım ama çoğunlukla mızmızlanacağım kesin.
Valla seni bilemem de ben eğlenmeye geldim. Sen de okurken (Yorum da yapabilirsin ama beğenmezsem sallamam, siler atarım.) eğlenirsen ne ala. Bir sitayiş, bir nümayiş yaşar gideriz.
Açılışı yaptık, dur bakalım n'olcak?

Hiç yorum yok: